وبلاگ تقریبا شخصی

معرفی فیلم, سریال و کتاب, ترجمه آهنگ های خوب و گاها اشتراک گذاری تجربه ها

معرفی فیلم, سریال و کتاب, ترجمه آهنگ های خوب و گاها اشتراک گذاری تجربه ها

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ترجمه آهنگ Money Money Money از گروه ABBA

ABBA گروه موسیقی پاپ سوئدی که تقریبا معروف ترین گروه پاپ جهانه. پول پول پول یکی از بهترین آهنگ های این گروه به حساب میاد. سبک این آهنگ پاپه و در مورد دختریه که وضعیت مالی بدی داره و در مورد پولدار شدن رویاپردازی میکنه.  


I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay
شب و روز کار میکنم تا پول قبض هام رو بدم
Ain't it sad
ناراحت کننده نیست؟
And still there never seems to be a single penny left for me
و بنظر نمیاد در نهایت چیزی برام باقی بمونه
That's too bad
چقدر بد
In my dreams I have a plan
در رویاهام نقشه ای دارم
If I got me a wealthy man
اگه بتونم با مرد پولداری ازدواج کنم
I wouldn't have to work at all, I'd fool around and have a ball...
دیگه لازم نیست کار کنم و زندگی خوشی خواهم داشت

Money, money, money Must be funny In the rich man's world
احتمالا مشکل مالی در دنیای آدم های پولدار خنده داره
Money, money, money Always sunny In the rich man's world
در دنیای آدم های پولدار آسمون همیشه آفتابیه
Aha-ahaaa

All the things I could do If I had a little money It's a rich man's world
اگه مقداری پول داشتم چه کار هایی میتونستم بکنم, دنیا مال آدم های پولداره

A man like that is hard to find but I can't get him off my mind
پیدا کردن مرد پولدار سخته اما نمیتونم این رویا رو از ذهنم بیرون کنم
Ain't it sad
چقدر ناراحت کننده
And if he happens to be free I bet he wouldn't fancy me
حتی اگر هم وقت داشته باشه شرط میبندم به من فکر نمیکنه
That's too bad
چقدر بد
So I must leave, I'll have to go To Las Vegas or Monaco
به خاطر همین باید به شهر لاس وگاس و ماناکو برم
And win a fortune in a game, my life will never be the same...
تو یه بازی برنده بشم و زندگیم برای همیشه عوض شه

نظرات  (۴)

عالی بود. سپاس
سلام
ممنون
ممنون
  • زهرا اقایی
  • سلام دوست عزیزچقدر من این اهنگ رو که مال گروه ABBA است دوست دارم. ممنونم که ترجمه یمتن این اهنگ را انجام دادید و در سایتتون گذاشتید. من همیشه دوست داشتم بدونم این اهنگ معتیش چیه. و خیلی برام جالبه. انشالله همیشه موفق باشید.

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی